sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Muffins cu smantana si fructe de padure

Retete de muffins sunt nenumarate, dar asta mi-a atras in mod deosebit atentia pentru ca rezultatul este unul extrem de fin si pufos, incat  briosele se duc una dupa alta, ca nici nu iti dai seama daca ai copt  sau nu.Hmm, noroc ca le-am tras in poza, ca altfel, incepeam sa am dubii :)
Ingrediente:
50 gr zahar
40 gr unt sau margarina ( cam 2 linguri cu varf)
100 gr faina
3linguri de smantana
un varf de lingurita de bicarbonat
o lingurita de praf de copt
vanilie
1 ou
optional : fructe de padure, bucatele de ciocolata, capsuni etc (eu am folosit fructe de padure, amestec)
3 castroane :)
Intr-un castron punem smantana cu bicarbonatul de sodiu
In alt castron amestecam bine cu mixerul untul si zaharul
adaugam oul si mixam in continuare
                                         
 Punem mixerul in cui, pentru ca nu mai avem nevoie de el si adaugam amestecul de smantana cu bicarbonat si esenta de vanilie.Intr-un alt bol amestecam faina cu praful de copt si turnam peste "maioneza" pe care am facut-o cu mixerul.Luam o lingura de lemn sau plastic si incorporam usor faina.Rezultatul va fii o compozitie mai groasa decat cea obisnuita pentru muffins, dupa cum se si vede.

                                                                                             
Umplem pe jumatate  fiecare cupa, adaugam fructe sau bucatele de ciocolata si completam cu compozitie.Le coacem timp de 25-30 de minute pana cand trec  testul scobitorii.

Se consuma cu lapte, seara sau la cafea dimineata, sau calde, imediat scoase din cuptor sau intre mese :))                     


                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu