marți, 23 noiembrie 2010

Supa vietnameza


Sau supa noastra cea de toate zilele :). Dintre restaurantele preferate, evident nu putea sa lipseasca Pho Bang New York, unul dintre cele mai cunoscute restaurante vietnameze cand vine vorba de supe.Si cum vremea a inceput sa se raceasca, ce ar putea fii mai potrivit decat o supa fierbinte?
Asta am zis si noi si am mers in cartierul chinezesc la Pho Bang.
Evident, ca in orice restaurant asiatic, ceaiul fierbinte e de la sine inteles
                                           

pana cand consulti meniul. Eu am optat pentru specialul lor, o supa cu un amestec de mai multe tipuri de carne
                                        
iar, al meu sot, pentru eterna supa de vita "insangerata", sau, altfel spus : noodle soup with rare beef
in care, carnivorul din el,  i-a soptit  ca ar mai avea nevoie de un extra de carne :)
                                                                                 
totul acompaniat de menta, lamaie si nelipsitele beansprout:
 si sos iute.
 Concluzii:
M-as mai duce? :) Evident, ma duc aproape saptamanal.
Am regretat banii dati? Niciodata: ca orice restaurant chinezesc si acesta se inscrie in categoria-mancare foarte ieftina, calitate buna, gust exceptional.
P.S. Reteta pentru supa cu vita in sange, un link : 
http://southeastasianfood.about.com/od/riceandnoodles/r/VietBeefNodleSo.htm
                                                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu