duminică, 14 noiembrie 2010

Sol Y Mar-arome peruviene

Acum ceva timp o colega de servici ( originara din Peru), mi-a facut o descriere a bucatariei peruviene si atunci am realizat ca nu am habar ce inseamna bucataria peruviana.Asa ca, conform indicatiilor ei, am purces la restaurantul Sol Y Mar, pentru a gusta traditionalul Lomo Saltado.
Restaurantul nu este unul luxos, este bine situat, iar personalul foarte amabil si vorbaret.Pana cand consulti lista de bucate, poti sa rontai banane sarate prajite si porumb prajit (din partea casei)

 Eu, evident,  am optat pentru Lomo Saltado:
mancarea lor traditionala, care dupa cum se vede contine orez ( nu tocmai printre mancarurile mele preferate), cartofi prajiti, foarte multe legume si carne de vita sau de pui. In ceea ce priveste carnea, aceasta se marineaza, inainte de a fii gatita, iar mancarea este facuta cu sos de soia si ardei iute, si este putin picanta.Iti da impresia de ceva chinezesc, dar nu prea, nu-i acelasi gust iar legumele folosite o fac sa fie putin acrisoara si foarte aromata.
Sotul, a optat pentru un gratar, care continea :piept de pui, frigarui din inima de vita, rinichi, carne de porc, pipota de pui, cartofi, un carnat tip chorizo, carne de vita si..nu mai tin minte ce:)
                                       
 care au venit asezate pe un mini gratar, cu carbuni sub, astfel, ca in timp ce tu mancai, carnea se mai prajea acolo, perpelit.
                                          
Un gust deosebit, un fel de friptura pe carbuni, dar foarte sarata si o imbinare de condimente pe care nu le-am putut identifica, dar care nu rapeau gustul original al carnii. Gratarul a venit insotit de o salata Caesar. Totul acompaniat de 3 tipuri de sos:de la dulce la picant.
Concluzii:
-M-as mai duce? Hmmm, am mai vazut lucruri interesante la ei in menu (supele cu fructe de mare ) deci poate undeva candva as mai incerca.
-Am plans dupa banii dati? Nu, raportul calitate, pret-servicii a fost bun, ne-am simtit bine, mancarea a fost inedita si gustoasa.                                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu