luni, 3 ianuarie 2011

Masa de Craciun 2010-Aperitive





Chiar daca nu am reusit sa fotografiez totul  " ca la carte", ceva ceva tot a iesit.Absolut totul a fost facut intr-o graba si viteza ( din lipsa de timp) incat stau si ma gandesc acum ca in alte zile pot spune ca sunt lenesa :). Ei, dar cum Mosul era deja pe drum, nu am avut alta scapare si a trebuit sa-i dau bice.
Ce am servit, ca aperitiv ( click pe fiecare titlu in parte, pentru retete):
Sparanghel cu prosciutto 
Chiftelute din carne de porc
Rosii umplute cu branza de oaie
Salata de boeuf
Piftie de porc
maslinute, salamior si alte nimicuri :)

Si cateva poze cu bradul (nu l-am mancat:))


Si alte cateva cu oraselul meu de Craciun :





                                                             

                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu