sâmbătă, 12 martie 2011

Chiftelute de peste cu sos

         Ei, si a venit timpul sa prezint farfuria.Din cate se pare, tragand cu ochiul la competitie, cu ceva intarziere.Si avand in vedere ca Nona era si bolnava, si totusi a fost mai rapida decat mine, chiar ca imi e rusine :)
Eu am optat pentru o varianta mai light, ceva mai fara multe calorii, dar pana la urma chiftelele le puteti da prin faina si sa le prajiti putin inainte de a le adauga in mancare.Fiecare dupa preferinte.
Deci, am folosit :
    -file de tilapia
   - o ceapa taiata fidelute, alta taiata marunt
   -2-3 morcovi mici
   -usturoi, dupa gust
   -2-3 linguri de pasta de tomate
   -ardei gras taiat fidelute
   -100 ml vin alb
   -2-3 felii de franzela
   -1 ou
   -sare, patrunjel, piper
 Pestele l-am maruntit la robot, impreuna cu feliile de paine inmuiate in apa si stoarse bine.Apoi am format o pasta din peste, 1 ou, sare,patrunjel si piper, din care am facut chiftelele.
Legumele taiate fidelute si morcovii, le-am pus la calit in cateva linguri de ulei, pana cand au prins foarte putin culoare, am adaugat usturoiul zdrobit si maruntit si am stins cu vin, am mai completat cu putina apa, am adaugat foile de dafin si am lasat sa fiarba cateva minute.
Apoi am adaugat chiftelele de peste si asezonati dupa gust cu sare, piper.
    Pestele fierbe foarte rapid, nu mai mult de 15-20 de minute.Spre final am pus cele 2 linguri de pasta de tomate si am mai lasat sa fiarba inca 5-10 minute.Am oprit si am pus patrunjel.Cam asta ar fi.
                                                                             
   Se face super rapid mancarea, este si dietetica si parca am vrut sa mai schimb ceva in modul de preparare a pestelui.
Sa aveti pofta!
P.S. Am pastrat ceva peste, ca sa incerc si reteta competitiei.:)
                                                         
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu